Posted by : Unknown 18 gru 2013

Jak pisałam w ostatnim poście w sobotę (7.12) miałam przyjemność być obecna na spotkaniu Warszawskich Blogerek. Dla mnie osobiście było to drugie spotkanie. Na pierwszym byłam współorganizatorką, teraz uczestniczką :D. 
Spotkanie odbyło się w kawiarni MiTo. Zamówiłam sobie jak się okazało przepyszną czekoladę podawaną w bardzo ciekawy sposób. W filiżance miałam spienione ciepłe mleko, natomiast na łyżeczce miałam w formie stałej czekoladę, którą mogłam sobie sama rozpuścić. Widziałam w paru sklepach już takie formy czekolady np. na patyku, jednak nie miałam nigdy okazji spróbować. Dlatego bardzo się ucieszyłam z takiej możliwości jest to ciekawy, oryginalny sposób na podawanie czekolady np. gościom.
Kawiarnia, jak na spotkania w malutkim gronie (2-3 osoby) jest odpowiednim miejscem, jednak dla większej grupy już nie za bardzo. Małe pomieszczenie jednak nie odebrało charakteru spotkania. Miałam przyjemność poznać nowe dziewczyny, które mają podobne zainteresowania. Porozmawiać z już poznanymi. Osobiście uważam, że forma takich spotkań jest bardzo fajna. Mogę poznać nowe osoby, nie tylko wirtualnie, wymienić się doświadczeniami. Porozmawiać na tematy, które wszystkie nas interesują (moda, uroda itd.), a co najważniejsze wyrwać się z codziennej rutyny - praca, szkoła, dom.
Podczas tego spotkania organizatorkami były dwie dziewczyny, którym jeszcze raz serdecznie gratuluję.
Kinga z bloga www.ermako.com oraz Agnieszka z bloga www.bluecuff.blogspot.com .

Podczas spotkania miałyśmy przyjemność słychać Pani Aleksandry Gelo-Piesta z firmy Mary Key , która opowiedziała nam o swojej pracy. Mogłyśmy zrobić sobie bardzo fajny zabieg na dłonie, po którym ręce były bardzo wygładzone i nawilżone







 Poniższe zdjęcie (moja mina wprost mnie zachwyca ;D), mam dzięki bardzo fajnej i utalentowanej fotografce zapraszam na jej profil :) :

Fever For Fashion!








Pozostałe zdjęcia robiła Olga Fi Figaszewska Wizja świata trzecim okiem .

Na sam koniec opowieści o bardzo fajnym i udanym spotkaniu zamieszczam parę zdjęć prezentów, który otrzymałyśmy akurat na mikołajki :)

Perfumy od firmy Mary Kay.


Tusz, błyszczyk oraz Eyeliner w mojej ulubionej formie, z pędzelkiem(nie mogę doczekać się testu i makijażu) 
firmy Isa Dora


 Odżywkę do paznokci oraz próbki kosmetyków od firmy Delawell.
Bardzo fajnie, że ich produkty można nabyć też w Hebe, u mnie w mieście właśnie otworzyli. Więc jak odżywka sprawdzi się na moich paznokciach, będę miała gdzie szybko nabyć nową :).


Voucher od SCHAFFASHOES.


Krem na dzień od firmy Sothys. 
Są to specjalistyczne kremy wykorzystywane w zabiegach SPA. 
Już zaczynam testować :)


Profesjonalne kosmetyki do włosów od Studio Fryzur Mariusz Szymojko.


Próbki różnych kosmetyków od firmy LOVE ME GREEN .


Bluzę zaprojektowaną specjalnie na nasze spotkanie od Voltaire & Moliere . Na pewno zobaczycie z nią jakąś stylizację, ponieważ bardzo mi się podoba :)


Ostatni prezent, ale nie mniej ważny. Właśnie od dziś zaczęłam testy, zobaczymy jak moje wymagające blond włosy będą się sprawować po tej serii regeneracyjno - pielęgnacyjnej od firmy Pilomax



Na koniec lista uczestniczek i jednego uczestnika całe 24 osoby. 

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Pilomax mi nie pasował. Ale jestem ciekawa eyelinera IsaDory.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ja Wam wszystkim zazdroszczę tego spotkania! :)

    +obserwujemy?
    http://atoniics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ive been following your website for 4 days now with I should tell you I get tons benefits from your commentary. in addition to now how I can get news update from your website?
    Escape Shiking Game

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ciekawy blog bede go odwiedzac przy okazji zapraszam do mnie http://charmeecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -