Posted by : Unknown 27 wrz 2013

Dziś udało mi się w końcu spotkać z moją najlepszą przyjaciółką. Umówić się z nią, to gorzej niż do okulisty na NFZ. Mieszkamy od siebie nie daleko, ta sama miejscowość itd., ale i tak spotkanie z nią można nazwać sztuką :). 
Dlatego dzisiejszy dzień jest sukcesem na wielką światową skalę. W każdym razie dla mnie. 
Od zawsze mówiła mi, że chciałaby zobaczyć jak jej pasuje ciemny makijaż. Dlatego mając taką możliwość, postarałam się spełnić jej marzenie. Tak powstały poniższe zdjęcia.
Od zawsze mnie nurtuje pytanie, a raczej twierdzenie, że blondynkom nie pasuje ciemny makijaż. Jakie są wasze odczucia na ten temat? Osobiście uważam, że makijaż dopieramy do charakteru, osobowości jaka w nas drzemie. Czy coś przystoi, czy też nie to jest drugorzędna sprawa. Uważam, że Kasia wygląda super w ciemnym makijażu. Inaczej, niż na co dzień tylko używając tuszu.

Na początek odsłona bez makijażu.


Z makijażem:




  


{ 7 komentarze... read them below or Comment }

  1. Twojej przyjaciółce bardzo ładnie w takim makijażu.:) Zdjęcia świetnie wyszły.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia <3 Powinna częściej się tak malować. A co do spotkań z nią, masz rację. Trzeba mieć sporego farta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, w ciemnym makijażu jej bardzo ładnie, niech się tak częściej maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jej ładnie w ciemnym makijażu !
    Też jestem blondynką i może nie codziennie, ale uwielbiam mocny makijaż na sesje, lub wieczorne wyjścia :)


    http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -