Posted by : Unknown 28 paź 2012

Wow udało się pierwszy blog, pierwszy post ... nowy początek w mojej dziwnej szalonej twórczości.

Co tu będzie? O czym ten blog będzie? W paru krótkich zdaniach  - o mnie :) w końcu nie ma to jak być skromnym w samoocenie. Chcę i mam nadzieję, że się uda chciałabym pokazać, że rozmiar fluffy też jest seksowny, piękny.

Dodatkowo będę chciała się podzielić moimi pomysłami na fajną sesję zdjęciową. Już coś jest zrobione i również będzie dalej robione. Tak samo trochę makijaże, dbania o siebie, fryzurki :) Fashion, shoping, beauty hmmm może też trochę moich rysunków. Pożyjemy zobaczymy w każdym razie uprzedzam będzie się działo :)

Na początek chciałabym się pochwalić w ten śnieżny ponury dzień pięknym tęczowym makijażem :) 





Zdjęcia: jacekminoga.pl
Modelka: jak by inaczej ja :)
Makijaż: nie ma to jak chodzić do szkoły na kosmetologię .... 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -