Posted by : Unknown 3 lis 2012

Ile to się działo od ostatniego postu..... Doba jest za krótka aby wszystko ogarnąć i zebrać ze sobą. Dobrze, że mam kalendarz inaczej chyba bym się pogubiła. 

Tak jak wspomniałam w pierwszym poście hmm... 
ta dam pierwszy raz dzielę się publicznie moją pracą. Jesteście "pierwsi", jedynie mój chłopak i ja widzieliśmy moje prace.
W końcu trzeba coś robić nie tylko do tak zwanej szuflady. Mam nadzieję, że się spodoba. 


Muszę również znaleźć czas, aby więcej malować. Podobno im więcej się ćwiczy tym coraz lepiej wychodzi i potem można się dzielić... Hmm praktyka czyni mistrza ... 

-----------------------------------------------------------------

Odnośnie czegoś fajnego polecam lakiery Golden Rose Mat. Wow w końcu udało mi się znaleźć lakiery matowe. Szybkoschnące dwie warstwy i są kryjące. 




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -