Posted by : Unknown 25 lis 2012

W sobotę wybrałam się na mały shopping do Łodzi. Pierwszy raz miałam możliwość pozwiedzać jak się okazało piękne miasto. 
Bardzo dużo ciekawych pustostanów, które aż proszą się o zaplanowanie i wykonanie fajnej sesji z ciekawą stylizacją. 
Muszę coś pomyśleć ...

Poniżej na początek zamieszczam makijaż w kolorach złota i brązu. 
Jest to pierwsze zdjęcie portretowe które bardzo lubię, udało się ono mojemu lubemu :) Do tego tło  - ciekawa szyba znaleziona na jednym budynku. 


Nowy kolor włosów uważam, że bardzo do mnie pasuje :) Okazało się, że źrenice możemy również podkreślać i podkreślać brązami a nie ciemnymi kolorami. 



Poniżej, moja stylizacja zakupowa - miejska. Aby było wygodnie, lekko i fajnie.
Mój ulubiony płaszczyk, może trochę bury ale i tak go uwielbiam. Jednak będę musiała go zdradzić jak znajdę coś kolorowego. Ponieważ moja misja na najbliższe dni znaleźć coś właśnie takiego.

Dodatkowo T-shirt z serduchem i flagą USA znaleziona na SH. Spodnie niby wyglądają na dżinsowe a są leginsami z grubszego materiału. Bardzo wygodne na długie spacery. 
Jako dodatki torba na ramie ze złotymi zapinkami. Mój ulubiony łańcuszek z rowerem oraz buciki. 
 Poniżej parę zdjęć z Łodzi :)








Wielka niespodzianka znaleziona niespodziewanie. Coś co o czym marzyłam i przeglądałam różne portale aby go nabyć czyli Polaroid. Jupi :D Jest nowiutki z pięknie czystym wizjerem przez który wszystko wydaje się piękne. Teraz pozostaje tylko dokupienie wkładów i można robić zdjęcia :) Bardzo, bardzo się ciesze. Mała rzecz a ile radości. 





 Dodatkowo przede mną teraz bardzo dużo pracy. Kolejna sesja do zaplanowania na 8.12. Na pewno zamieszczę zdjęcia na Blogu. Nowe stylizacje, ciekawe, inne a zarazem seksowne. Mam nadzieję  że również uda mi się znaleźć czas abym to ja wystąpiła jako modelka a nie tylko malowała, ustawiał i ubierała.  
Tak więc zaczynam tworzenie dwóch nowych kreacji mojego projektu na sesję.



Zdjęcia wykonane oczywiście przez Jacka Minoga
www.jacekminoga.pl
             www.facebook.com/jacekminoga.photography  

{ 1 komentarze... read them below or add one }

  1. Ciekawy Tshirt i bardzo ładny płaszcz!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -