Posted by : Unknown 9 gru 2012

Dzisiejszy zimowy dzień spędziłam bardzo miło w gronie rodzinnym na imieninach u mojej kochanej babcie :) W związku z tym załączam moją stylizację imieninową. 

Zdjęcia były robione wczoraj w studio, dalszą relację załączę później. Muszę pobawić się najpierw "doktorem estetycznym Photoshop :D". 
Udało mi się zrobić bardzo fajne makijaże. Miałam nową modelkę, która wpadła pod moje pędzle - moją siostrzyczkę Anię. Dziękuje za poświęcenie. Ale o tym wszystkim w kolejnym poście. Teraz zapraszam do obejrzenia mojej stylizacji jak również makijażu który udało mi się stworzyć w dniu dzisiejszym z małym limitem czasowym, aby zdążyć na pociąg :). 

Na zdjęciach niestety jestem bez rajstop - bo jak to bywa czasu zawsze mało na pakowanie wszystkiego, a skleroza już duża :D





A o to makijaż, zaczęłam od zieleni ale jakoś i żółty i mi pod pasował i bordowy i złoty . Tak razem stworzyły całość z której jestem zadowolona. Mam nadzieję, że wam też się spodoba :D 






Wszystkie zdjęcia wykonał:
Jacek Minoga
www.facebook.com/jacekminoga.photography

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -