Posted by : Unknown 16 gru 2012

Ten weekend znowu był bardzo pracowity :) Odpocznę chyba na tamtym świecie ... chociaż czasami w to wątpię. 
Stworzona nowa grafika na bloga, którą możecie już oglądać na samej górze :D 
Co do dalszych zajęć - szkoła dużo rzeczy do zaliczenia, niektóre już ocenione np. 6 z masażu twarzy, jak ktoś chętny zapraszam. Koleżanka czuła się jak po liftingu. Czyli masaż działa.
Później udało mi się zrobić jej fajny makijaż załączam poniżej:



Zaczęłam od czarnego ponieważ modelka zażyczyła sobie takiego kolorku, jednak dodałam od siebie niebieskości i srebrne :)Ślicznie wyglądają jej tęczówki. Mam nadzieję, że wam też się spodoba.

Muszę trochę bardziej się uaktywnić z moimi stylizacjami modowymi. Jednak niedawno miałam sesję i jeszcze jej do końca nie zamknęłam plus zbliżające się święta. Jakiś duży organizer muszę sobie kupić i pospisywać co jest do zrobienia :D
ohh gdyby tak przedłużyć dobę .... 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -