Posted by : Unknown 7 sty 2013

Od czego by tu zacząć ... Mam parę pomysłów na nowe stylizacje i sesje zdjęciowe. Jednak czasu znowu mi brakuje. Już myślami jestem m.in. przy Walentynkach i sesjach dla par. Może ktoś chętny? :D Niedługo będą zapisy na fanpage fotografa i u mnie http://www.facebook.com/jacekminoga.photography - możliwy plener i studio. Dodatkowo w styczniu trochę egzaminów do zaliczenia, znowu każdy weekend zawalony. Pomiędzy nimi Gala  na którą nie mam zielonego pojęcia jak się ubrać :(. Muszę czegoś ciekawego poszukać. 

Natomiast dzisiaj chciałabym wam przedstawić produkt który niedawno kupiłam. Jak to bywa z skórą mieszaną, trądzikową lubi się obsypać czasami nadmierną ilością kosteczek blee. Nawet moja niezawodna maść cynkowa nie zadziałał jak zawsze. Dlatego będąc w Rossmanie zagłębiłam się na półkę z produktami na moje dolegliwości krostkowe. Przeglądając różnego typu opakowania natknęłam się na Siarkową Moc. Nazwa bardzo zwróciła moją uwagę tą swoją mocą plus opakowanie też jest charakterystyczne - pomarańczowo - niebieskie. 
Krem jest firmy Barwa Laboratorium koszt ok. 16 zł. Dodatkowo na opakowaniu przy nazwie jest dopisane krem antybakteryjny matujący. 


Pod nazwą parę określeń zachwalających krem, że :
błyskawicznie i trwale matuje, zwalcza wypryski, chroni przed promieniami UV. 

W przypadku tych trzech właściwości w dwóch w 100 % się zgodzę, odnośnie promieniowania trudno jest mi to zbadać :D
W przypadku matu - określenie błyskawicznie jest bardzo adekwatne nie zdążę dokładnie rozprowadzić po całej twarzy już widzę, że czoło jest matowe. Utrzymuje się ten efekt przez cały dzień. Zwalcza wypryski - na drugi dzień miałam zmniejszone i załagodzone poczerwienienia, nawet przy mojej wadzie rozdrapywania :( Ładnie się wchłonęły. Byłam w szoku. 

Na opakowaniu dokładnie są wymienione składniki tego kremu, jest ich dość sporo. Podchodziłam do takiej ilości dość ostrożnie jednak pozytywnie mnie zaskoczyły: 


Opakowanie kremu jest bardzo fajne - pomarańczowe, wyróżnia się teraz na mojej półce i nawet zaspana wiem po co sięgam :D 


Jeśli chodzi o jego gęstość jest bardzo gęsty. Przez co wydajny. Wystarczy bardzo mało preparatu aby rozsmarować na twarzy. Spokonie nadaje się pod makijaż, dobrze zachwouje się z podkładem. Kolor ma biały do tego bardzo przyjemnie pachnie. Niestety zapachu nie udało mi się uchwycić :D


   
Moja ocena produktu 10/10. Naprawdę polecam. Mi pomógł i zamierzam go teraz używać. Muszę zobaczyć co mają jeszcze w swojej ofercie i popróbować bo wart. 




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -