Posted by : Unknown 14 mar 2013

Po dzisiejszym ciekawym dniu z moimi koleżankami :D Na pewno nie raz będzie powtórka. Przychodzę do was z kolejną rekomendacją produktową.
Ostatnio byłam w drogerii Hebe i zauważyłam produkty których nie widziałam nigdzie indziej :D W dziale produkty naturalne w ciekawym metalowym, srebrnym pudełeczku znalazłam krem do rąk filmy GreenLand. Wybrałam zapach kokos z mandarynką. 
Jestem nim w prost zauroczona. Zapach piękny, fajnie utrzymujący się na dłoniach. Konsystencja również bardzo ciekawa. Nawet po umyciu jest fajna powłoka na rękach i zapach cały czas ten sam :D
Dodatkowo sprawia, że ręce są fajnie, długo nawilżone. Odnośnie wielkości jest to 50 ml, cena patrząc na półkę z kremami plasuje się w droższych. Ja osobiście nabyłam na przecenie za niecałe 10zł. Na pewno zakupię go nie raz. Odnośnie dokładnego składu są takie malutkie literki ... 
Na stronie znalazłam natomiast taki opis:

"zawiera glicerynę, witaminę B5, masło shea, masło kakaowe, naturalne olejki z cytryny i wanilii."

Ogólnie produkt znalazł się w dziale kosmetyki naturalne. Więc mam nadzieję, że moja ślepota nie wpływa na ich korzyść :)

O to same zdjęcia tego produktu: 






Tak bardzo spodobał mi się zapach i sam produkt, że ma zamiar jak trwa przecena zakupić sobie jeszcze Olejek do masażu oraz peeling solny do kąpieli który można używać jako sól do kąpieli  bądź scrub do masażu. 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -