Posted by : Unknown 24 mar 2013

Po powrocie ze spotkania czekała mnie bardzo miła niespodzianka tzn. nominacja do Liebster Award od Joanny z http://mycreativemakeup.blogspot.com . Jest to moja pierwsza nominacja. Pięknie dziękuje. 

Zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

O to odpowiedzi na pytania od Joanny:

1. Podkład czy krem BB?

Podkład a w tym momencie super mus z firmy POESE (już niedługo rekomendacja).

2. Kiedy zaczęłaś swoją przygodę z makijażem?

Moje pierwsze kroki stawiałam jeszcze za czasów gimnazjalnych czyli ok. 11 lat temu :D. Były to malutkie makijaże, dopiero od około roku szaleję tak na poważnie. 
3. Czy wyszłabyś w dzień w makijażu typowo wieczorowym?

Czemu by nie :D Uwielbiam szaleć z makijażami i to ma mi się podobać. Jedynym ograniczeniem jesteśmy my sami. 

4. Wolisz makijaże kolorowe czy w odcieniach bieli, czerni i szarości?

Kolor, kolor i jeszcze raz kolor :D

5. Dlaczego założyłaś bloga?

Ponieważ postanowiłam dorosnąć, przestać chować swoje prace, pomysły do szuflady i tak powstał zamysł na bloga.  

6. Czym się interesujesz?

Oj, oj ... dużo tego :D Wymienię kilka :

- książki fantasy;
- makijaż - wizaż;
- rysunek najlepiej pastelami;
- hand made - biżuteria, obrazy, Decoupage;
- fotografia;
- pazurki;
- moda;
- Kersik :D

7. Czy wiążesz swoją przyszłość zawodową z wizażem, a może już działasz w tej dziedzinie?

Obecnie pracuję w branży fotograficznej, która jest powiązana z wizażem. Nakłada się na siebie. Oczywiście chciałabym móc więcej działać w tym kierunku. Rozwijać się.  

8. Czy wychodzisz gdzieś bez makijażu?

Ostatnio coraz mniej mi się to zdarza, ale np. do szkoły kiedy mam zajęcia praktyczne idę bez :D Jednak studiuję kosmetykę i tutaj jest wygodniej bez makijażu, aby moja partnerka szkolna mogła zrobić dany zabieg na mnie. Mniej zmywania :D  

9. Czy masz jakieś zwierzątko?

Jak już mogliście zobaczyć na niektórych zdjęciach mam pieska :D Labradorek biszkoptowy o imieniu Kers. 
Mój kochany model. Takie moje małe pocieszne dziecię. 
Niektórzy uważają, że mam na jego punkcie świra i muszę przyznać, że tak jest :D 

10. Czy skończyłaś jakiś kurs wizażu, czy jesteś typowym samoukiem?

Samouk :D, jednak teraz dzięki szkole i naszej Pani Kamili z którą mamy zajęcia rozwijam się. Poznaję nowe sztuczki. Oczywiście mam w planach pójście na jakieś kursy ponieważ ciągle mi mało. 

11. Wolisz robić makijaż sobie czy innym?

Uwielbiam robić sobie ponieważ znam swoje oko i wiem, że mogę pozwolić sobie na wszystko. Jednak chciałabym móc częściej malować innych. Może ktoś chętny?


Teraz ja. O to moje pytania:

1. Dlaczego założyłaś bloga?

2. Czy Twój świat się kręci również w okół innych zainteresowań niż blog? Jeśli tak, jakich?

3. Ulubiony kosmetyk, bez którego nie wychodzisz z domu?

4. Makijaż sobie czy innym wolisz robić?

5. Pędzle czy palce do malowania?

6. Zamieść zdjęcie makijażu swojego z którego jesteś dumna? Najbardziej Ci się podoba.

7. Inspiracje makijażowe. Masz kogoś takiego?

8. Czy wyjdziesz z domu bez makijażu?

9. Wariuję na widok ... Dokończ zdanie :D

10. Dzień, który na razie jest Twoim najlepszym, zapamiętanym? 



11. Jeśli możesz zdradź nam swoją największą gafę :P 
Nominowane blogi:

Powodzenia :D 

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -