Posted by : Unknown 26 mar 2013

W tym tygodniu moja kosmetyczka wzbogaciła się darmowymi próbkami :D 
Dzięki akcji Vichy : "Znajdź swój ideał z Vichy". Będę mogła popróbować dwa rodzaje zestawów. W moim przypadku jest to bardzo fajna możliwość, ponieważ zawsze mam kłopot z dobraniem odpowiedniego kremu. Mam cerę mieszaną, do tego wrażliwą i skłonną do różnych niespodzianek :D. Dlatego cieszę się, że mam dwa zestawy. Na pewno parę słów po testach zamieszczę na blogu. 








Dodatkowo dzięki magazynowi Glamour za całe 2,99 w drogerii L'Occitane za uzupełniony kupon z gazety otrzymałam trzy kremy do rąk. Były ślicznie zapakowane, pojemność 12 ml. Bardzo chciałam sprawdzić te kremy do rąk. Czytałam bardzo dużo pozytywnych opinii. Jak to bywa rączki suche mam i nawilżanie się przydaje :D 
Więc już się nie mogę doczekać :D


{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. Też udało mi się zdobyć ten drugi zestaw Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie rozdawali tylko te mniejsze zestawy, a większe były przy zakupach :) A o kremikach szkoda, że nie wiedziałam, bo na pewno bym skorzystała:/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wszystko dzięki mnie :P
    A jak zdobyłaś te "duże" kremy? Bo u mnie były tylko te różwoe pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki :) fajnutkie te kremiki :) mam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw z wodą ciekawy, bo w sumie z Vichy tylko ona mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak;)
    ogolnie to też mam problem z dobraniem kremu i wgl..

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -