Posted by : Unknown 19 mar 2013

Mam dla was dzisiaj stylizację i makijaż z soboty. Jakoś zupełnie zapomniałam o tych zdjęciach chociaż było to cztery dni temu :) Zakręcona jak słoik jestem, ale "wariatki" tak mają.  

Odnośnie samej soboty po szkolę pojechałam po scrub z GreenLand do Hebe więc niedługo tutaj jego rekomendacja :). Do tego zwiedziliśmy trochę Pragę gdzie znalazłam świetne malowidła. 
Oto jedno z nich:



Dodatkowo inne posłużyło mi jako tło :). 

Sobota jeszcze kojarzy mi się z zabawą samochodzikami u znajomych z czteroletnim Zbyszkiem. Co to były za wyścigi i skoki z rampy ustawionej z klocków :D. Powrót do dzieciństwa. 

Wracając do makijażu i samego ubioru :)

Makijaż - zrobiłam różnokolorową kreseczkę, coś innego ciekawego.  
Jeśli chodzi o ubiór do spódnicy z "eko skórki" - Allegro, dobrałam bluzkę w kwiatuszki (bardzo już chcę wiosnę) z HandM, kurtkę już znacie jak i moje kochane rękawiczki na sznurku. 









Oczywiście zdjęcia robił Jacek Minoga:


bądź

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. Bardzo ciekawe miejsce na zdjęcia. Najbardziej podoba mi się ostatnia fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This look is adorable. And you are so sweet.

    Wish you a wonderful day!

    Lots of love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  3. boska spódniczka :D <3 poluję na taką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super miejsca na fotki :D i świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! :) nie wiem za bardzo, jak napisać to co chcę w sposób taki aby Cię nie urazić ale myślę że w sumie każde słowa krytyki tak czy inaczej nie są nigdy mile widziane więc jakbym się nie wysilała to i tak pewnie w jakiś tam sposób Cię to dotknie.Jesteś na pewno miłą,fajną dziewczyną ale jeśli chodzi o makijaż..sporo jeszcze pracy przed Tobą.Efekty nie są dobre.Oczywiście to moje subiektywne zdanie.Brak korektora pod oczami,widoczne sińce,brak konturowania twarzy bronzerem/różem,niezbyt staranne i nieprawidłowe nakładanie cieni/cieniowanie itp.Polecam żebyś zajrzała sobie na blog dressed-in-mint.blogspot.com (nie to nie reklama,ja po prostu uwielbiam makijaże Agi,nie musisz go obserwować czy dodawać do ulubionych itd.) i zobaczyła jak makijaż wyglądać powinien.Trzeba ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć,chociaż zwykły talent w tej dziedzinie też pomaga.Pozdrawiam Cię serdecznie i proszę potraktuj to jako konstruktywną krytykę a nie złośliwości jakiejś tam baby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuje za Twój komentarz jest mega inspirujący i dający kopa do dalszego działania :D Wiem, że duża jeszcze przede mną, jestem dopiero na początku mojej przygody z makijażami. Dodatkowo tutaj było mało czasu i nie wiem czy widać, że to miała być kreska różnokolorowa :).
      Na pewno się nie zrażam i działam / uczę się dalej :D

      Usuń

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -