Posted by : Unknown 28 sie 2013

Makijaż i jeszcze raz makijaż :)
Bardzo bym chciała iść na kurs z wizażu. Oczywiście trening jest ważny, dlatego będę często zamieszczać makijaże. Dziś kolejny. Udało mi się nawet ustalić z kobiecą częścią rodziny, że będą moimi modelkami. Jednak nauka pod okiem profesjonalisty to zupełnie co innego. Może polecacie jakiś kurs? 

Makijaż:
Kolor niebieski ostatnio często gości w moich makijażach. 
Tym razem postawiłam na jego jaśniejsze odcienie. 
Dodatkowo w kącikach oraz na dolnej powiece dodałam słoneczną żółć. 
Mam nadzieję, że wam się spodoba. 

Oczywiście makijaż był zrobiony do pracy :) Tak wygląda po 11 h. 
Niestety rano nie zdążyłam zrobić zdjęć, a może stety. 
Można chociaż zauważyć, że cienie marki Beauties Factory są warte zakupu. 






{ 1 komentarze... read them below or add one }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -