Posted by : Magda Minoga 23 sie 2013

Stało się. Kolejny etap zmiany koloru za mną. Jak pisałam parę postów wcześniej, chciałam przejść na kolor blond. Przed wami efekty koloryzacji. Osobiście jestem bardzo zadowolona i uważam, że do twarzy mi w tym kolorze :). Na ostatnim zdjęciu widać najbardziej jaki jest to kolor. 

Dodatkowo na sobie mam:
Bluzka - SH
Spódnica - Marywilska 20zł :)
Trampki - C&A % 10zł.
Torebka - Pull and Bear
Bransoletka - Neuf Bijoux 

Makijaż:
Dwa odcienie brązowego, plus na dolnej powiece zielony. Podkreślona górna i dolna powieka delikatnie czarną kredką. 
Oczywiście cienie z BF. 














Zdjęcia oczywiście Jacek Minoga
bądź

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. bardzo dobrze wyglądasz:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień CI wyszedł, jak najbardzej pozytywna zmiana!

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw świetny, a kolorek jak najbardziej do ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci w takich włoskach.:) Śliczny makijaż.:)

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -