Posted by : Unknown 1 wrz 2013

Dzisiaj znowu, bądź również przychodzę z moim makijaże. Tym razem padło na odcienie różu i fioletu. 
Cały czas trenuję, ćwiczę, szukam inspiracji. Czy też podpatruję innych, aby coś wykorzystać np. jestem na etapie poszukiwań idealnych kamuflaży. Wiadomo korekcja twarzy i ukrywanie wszelkich niedoskonałości jest ważna. Dodatkowo jeśli chcę się rozwijać, chciałabym pracować na dobrych kosmetykach. Już obejrzałam sporo filmików, jak również poczytałam opinię innych. Jak na razie wygrywa Kryolan, jednak cena jest trochę przerażająca. Oczywiście w tym przypadku cena równa się jakość. Jednak może miałyście przyjemność pracować na innych produktach i coś was urzekło?  
Polecacie jakąś firmę, z fajnymi kamuflażami bądź korektorami? 









Chciałabym was również zaprosić na mój mały makijażowy konkurs. Do wygrania są super kosmetyki, wymagania niewielkie :D Naciskając zdjęcie, dowiecie się więcej. 


{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. Oczy piękne, a w konkursie biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten makijaż, akurat taki jesienny. :)

    http://szarokolorowajula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w takich różowych odcieniach !

    http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -