Posted by : Unknown 23 paź 2013

W końcu udało mi się znaleźć trochę wolnego czasu :) i piszę. 
Ostatnio mam strasznie dużo na głowie i nie miałam wolnej chwili nawet na zakupy :(. Dlatego wystąpiły takie zaniedbania. Mam nadzieję, że uda się blogowe i zakupowe zaległości nadrobić.
Pomalutku już wychodzi, jednak kiedyś życie bez internetu było ciężkie. Korzystając z tego medium odwiedziłam sklep www.kosmetykomania.pl  i zrobiłam małe zakupy kosmetyczne.
Zakupiłam moje pierwsze pędzle Hakuro oraz paletkę Sleek. Obiecałam sobie, że będę jedną w miesiącu kupować jako prezent za ciężką pracę :D Trzeba sobie dogadzać.

Poniżej prezentuję swoje łowy :), już niedługo zobaczycie makijaże wykonane tymi moimi cudeńkami, jak również rekomendacje ze sprawowania.
Może jakiś produkt już macie i coś możecie o nim napisać?  


Takie trzy gratisy dostałam do całej przesyłki. 


Moje marzenie od pół roku :) Paletka korektorów - kamuflaży.  Kryolan Numer 5.


Paletka Sleek i - Divine PPQ Shangri-la Collection. 
Kolorki cudne :) 


Preparat do mycia i dezynfekcji pędzli firmy KRYOLAN.


Lekkie podkłady firmy ELF trzy odcienie. Sporo dobrego czytałam o tej firmie, zobaczymy jak będą się sprawować.


Moje pędzle Hakuro, już po dotyku włosia, gęstości jestem w nich zakochana. Teraz tylko zobaczymy jak będą współpracować z cieniami i podkładem. Jeśli spełnią moje oczekiwania na pewno jeszcze parę ich dojdzie do mojej kolekcji.
Zakupiłam numery: H51, H79, H78 i H77



Coś na usta, delikatne, słodko pachnące :)



Podkład - również sporo na jego temat czytałam. Jako idealny do sesji, zdjęć itp. Przekonamy się i zobaczymy. Kolorek jest idealny, co dalej okaże się :) 



Ostatni produkt jednak tak samo ważny jak reszta. Czyli firmy Elf korektorki w czterech kolorach, odpowiednie na różne niedoskonałości. 




{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. nie miałam niestety żadnego kosmetyku. miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie miała. Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki - najbardziej jestem ciekawa korektorów z Kryolanu :))

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -