Posted by : Unknown 28 lis 2013

Obecnie mam strasznie dużo pracy w pracy :) Gigantyczna publikacja książkowa idzie do druku i wszystko musi już być pozamykane. Dlatego ostatnio mam strasznie mało czasu na bloga. Jak książka pójdzie do druku może w końcu uda się trochę odpocząć i porobić więcej makijaży, stylizacji. Może namówię Jacka na jakąś ciekawą sesję - parę nowych lokalizacji w Sochaczewie się pokazało z potencjałem :D.

Dzisiaj zostawiam was za to z warkoczami wokół twarzy, jakoś bardziej jestem za związywaniem włosów niż rozpuszczaniem. Więc tak powstała o to fryzurka. Do tego makijaż żółto - niebieski. Oczywiście dalsze testowanie Paletki Sleek i moim kosmetycznych zakupów.







{ 1 komentarze... read them below or add one }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -