Posted by : Unknown 14 sty 2014

Po czwartkowym egzaminie doszłam do wniosku, że chyba mogę zostać wróżką. Tak jak czułam w moich kościach był do opisania makijaż, ku niezadowoleniu zdających. Na szczęście posłuchałam przeczucia i powtórzyłam materiał, algorytmy, rodzaje oczu, twarzy itd. Jednak co innego pomalować kogoś, a co innego opisać to krok po kroku. 
Zdjęcie dołączone do egzaminu było kiepskiej jakości, po powrocie do domu mogłam według książki dopasować 3-4 rodzaje oczu, a każde ma inny sposób malowania. W karcie do pobrania zabrakło podstawowej rzeczy w makijażu - tuszu. Hmmm ... Pod koniec marca będą wyniki, więc zobaczymy jak poszło. Miejmy nadzieje, że przeczucie plus powtórka dadzą efekty i będzie już ten egzamin zawodowy za mną.

Oczywiście sezon chorobowy trwa. Do listy produktów naturalnych oprócz soku z cebuli mogę dopisać Amol oraz maść majerankową. Owa maść jest genialna na katar, jeden minus pięknie się człowiek pod nosem świeci. Jednak coś za coś.

Dziś chciałabym dodać recenzję produktu firmy Green Pharmacy - Jedwab w płynie. Moje włosy są strasznie wymagające. Jakakolwiek odżywka, pianka itd. strasznie przetłuszcza mi włosy. Stosowane według zaleceń, stosowane w małych dawkach - porażka. Jedynie szampon i koniec. Stosowałam kiedyś Jedwab w płynie Biosilk, który również za bardzo obciąża moje włosy. 
Przy problemie z rozczesywaniem postanowiłam jednak spróbować innej marki i trafiłam w dziesiątkę. Wystarczy mała kropla wtarta w końcówki i nie mam problemu z rozczesaniem nawet najgorszych splątań. Produkt jest bardzo wydajny, posiadam go już pół roku i na dnie jeszcze jest trochę produktu. Przyjemnie pachnie, włosy po nim trochę się mniej puszą (minus blondów). Jednak nie ze względu na ten problem go używam. Pompka jak dla mnie wygodna. Cena około 8zł.
Produkt godny polecenia, jak tylko mi się skończy zakupię drugie opakowanie.

Może macie jakieś sprawdzone kosmetyki do pielęgnacji włosów np. maski, które nie obciążają wymagających włosów? Z chęcią bym coś wypróbowała dodatkowego, aby je nawilżyć i zmniejszyć puszenie się. 




Na sam koniec pozostawiam was z piosenką, która bardzo zapadła mi ostatnio w pamięci, dzięki audycji Ciemna Strona Mocy. Miłego słuchania :D


{ 1 komentarze... read them below or add one }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -