Posted by : Unknown 16 paź 2014

Jakiś czas temu zamieszczałam na swoim blogowym Fanpage (jeśli ktoś nie widział zapraszam - https://www.facebook.com/sickcreativemind)piękny zestaw jaki dostałam moja Klarcia od cioci Ani. 
Chciałabym mały pościk o nim napisać, ponieważ obsługa w sklepie plus możliwość wyboru w ponad setce wzorów wywarła na mnie ogromne wrażenie.
Komplet jest uszyty z jednej strony z żółtego polaru typu minky, a z drugiej w ciekawe słonie. Kocyk dzięki wkładowi nadaje się na ciepłe i chłodne dni. Jest z nami na każdym spacerze. Oprócz kocyka posiadam poduszeczkę, sówkę i gryzaki-przytulaki, które mają fajne wstążki wokół. Jakoś oraz wykonanie najwyższa klasa. Bardzo polecam czy na prezent, czy dla siebie sklep Little Sophie . Na pewno coś jeszcze u nich zakupię, może teraz kocyk dla mnie :).
A wy macie może coś uszyte z tego polarku? Polecacie jakieś fajne sklepy z akcesoriami dla dzieci? 









  

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -