Posted by : Unknown 14 lis 2014

Słowa mają ogromne znaczenie, to każdy wie. Jednak dziś nabrały one dla mnie jeszcze większej siły. Moja córeczka ma już cztery i pół miesiąca. Gaworzenie, marudzenie, pojedyncze literki czy sylaby już dawno miała opanowane i umilała nam każdy dzień swoim śpiewaniem.
Od trzech dni jednak dodatkowo zaczęło pojawiać się piękne dadadada ;) wczoraj na wieczór ogarnięta już wielkim zmęczeniem i chęcią, abym to ja wzięła ją na ręce wykrzyczała mama - w każdym razie tak mi się zdaje. Oczywiście już to było wspaniałe, jednak ręki uciąć, a raczej ucha sobie nie dam. Jednak dzisiaj od rana pięknym dźwięcznym głosikiem zaczęła przy przewijaniu tatata, podczas nagrywania na dyktafon (na pamiątkę) mam pięknie ułożone sylaby w słowo tata.   
Proste słowo, prosty dźwięk, a jak dużo znaczy. Nie ważne, że więcej czasu przebywa ze mną na śpiewach, zabawach itp. ważne, że od tak sama z siebie zaczęła z wielkim uśmiechem na twarzy mówić tata. Oczywiście uśmiech męża przy puszczaniu mu nagrania i potem gdy podczas śniadania sama ni z tego i owego rozpoczęła tatata - bezcenne.
Słowo jedno, pełne słowo, tak zwyczajne na pozór, a ile daje radości przez cały dzień. Wywołuje ogromny uśmiech i aż woła się jeszcze, jeszcze... 

A o to moje maleństwo w obiektywie tatusia www.jacekminoga.pl ułamek sekundy i udało się uchwycić piękną pozę i wpatrywanie w obiektyw :D, niedługo będę mogła pochwalić się efektem całej sesji :).


  

{ 1 komentarze... read them below or add one }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -