Posted by : Unknown 5 sie 2015

Dziś tematyka paznokciowa. Parę razy już zamieszczałam realizowane przeze mnie manicure. W tym przypadku postawiłam na pastele z kropkami.
Jeśli zastanawiacie się nad wyborem lakierów hybrydowych zachęcam do odwiedzenia strony Indigo. Przystępne ceny, częste rabaty, bardzo dobra trwałość, a co najważniejsze nie niszczą płytki paznokcia. To to co ich charakteryzuje. 

Na paznokciach znalazło się 8 kolorów - nie mogłam się zdecydować. 


Kropeczki wykonałam poniższymi kolorami:






Na ostatnim zdjęciu widać materiały jakie zakupiłam. Już niedługo wrzucę co z nich powstało ;).

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -