Posted by : Unknown 12 maj 2016

Blog jak na razie żyje swoim życiem. Niedobór czasu nie pozwala zająć się nim jak należy. W głowię jest parę pomysłów, jak sama nazwa bloga wnosi.
Obecnie przygotowuję się do dużych targów z akcesoriami dla dzieci. Będę chciała pokazać moje książeczki kreatywne, jak również inne produkty, które zapewne i na blogu się pojawią.
Blog zmieni charakter będzie poświęcony produktom jakie wykonuję, może parę moich patentów na szycie czy pieczenie. Po pracy te dwa tematy pochłaniają najwięcej czasu. 

Już niedługo jest dzień mamy, dla mnie drugi z rzędu. Mój pomysł na prezent to poduszka z własnym nadrukiem. 



Może to być zdjęcie, zeskanowany rysunek. Pełna dowolność. Jeśli chcielibyście wręczyć mamie oryginalny prezent z okazji jej święta zachęcam do kontaktu. 
Ja już szyję jedną dla mojej mamy :)

http://couture.huuft.com/glowna/62-poduszka-z-dowolnym-nadrukiem.html



{ 3 komentarze... read them below or Comment }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -