Posted by : Unknown 11 lis 2012


Dzisiaj trochę się rozpisałam :), ale mam w końcu czas więc muszę go w pełni wykorzystać. Poniżej makijaż w kolorach fioletu. Bardzo przyjemny łatwy w wykonaniu makijaż. Dodatkowo paznokcie pomalowane również na fiolecik matowy.


Makijaż: cienie Avon purple haze.
Wykonanie: Ruchoma część powieki zaczynając od wewnętrznego kącika oka - cień z pierwszego rzędu drugi, na środku oka pierwszy z drugiego rzędu. Zewnętrzna cześć powieki ostatni najciemniejszy odcień w palecie dodatkowo nim do połowy dolna część powieki, od wewnątrz dolna część powieki cieniem drugim z pierwszego rzędu :):)Oczywiście rozcieramy pędzelkiem bądź palcem aby nie było widać krawędzi a naturalne przejście.
Dokończenie nieruchoma część oka dochodząc do brwi lekko rozcieramy najjaśniejszy odcień w palecie.

Rzęsy oczywiście podkreślamy czarną maskarą. 

Może niedługo uda się wprowadzić jakieś moje filmiki  bardziej trudniejszymi makijażami. Jak mówiłam dopiero się rozkręcam.

Paznokcie tak jak wspominałam w innym poście (o nowym nabytku) są pomalowane lakierem firmy Golden Rose matte - kolor ciemny fiolet. Zdjęcie poniżej :) 





Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -