Posted by : Unknown 20 lis 2012

I się działo ...


17.11.2012 odbyła się pierwsza studyjna sesja, jak to zwykle bywa dużo dużo pracy i ja skończyłam tylko z dwoma zdjęciami, które zamieszczam poniżej. Makijaż był arbuzowy, bardzo przyjemne łatwe w wykonaniu cacuszko :)



Malowane bardzo przyjemnymi cieniami. Firmy Golden Rose:

Pestki namalowane eyelinerem, dolna powieka dwa odcienie zielonego tak jak to skórka arbuza ma.

No i bym zapomniała mam nowy kolor włosów :) Jak widać rudo - czerwone wow ... Mam nadzieję, że mi pasują. W końcu jakaś odmiana.


Oczywiście dodam jeszcze moje stylizacje z sesji i makijaże. W końcu trochę ćwiczę, praktykuję. Nawet, nawet mi to wychodzi... Ale jak zawsze może być lepiej. 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -