Posted by : Unknown 20 lis 2012


Tak jak pisałam zamieszczam zdjęcia z sesji ... na początek moja Zuza :) Ma naturalny talent i tylko 9 lat, na niektórych wygląda jak by miała z 15. Pozuje jak zawodowiec, żadnych wskazówek. 
Malowanie przeze mnie. Domywanie po czarnym cieniu długie ...
Sukienka secondhand - znaleziona przez przypadek. 






Bardzo fajny sweterek z rudymi leginsami - stylizacja moja :)
Poza oczywiście jej.
Sweterek - Zara;
Buty - Clarks;
leginsy - ??;
marzenie - znaleźć sweterek w moim rozmiarze :D


Pająkowa królowa 



Moje ulubione - góra i dół :) 






Mała złośnica rozrywająca misia :)




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -