Posted by : Unknown 11 lis 2012

Hmmmm ... moje przezwisko z lat szkolnych znalazło się na mej twarzyczce. Po prostu nie ma to jak chodzić na fajne zajęcia. Znowu wróciłam z ekstra makijażem. 

Jestem strasznie zadowolona. Nie ma to jak profesjonalna nauczycielka, która wie czego nas uczy i dużo potrafi. 

Mieliśmy hennę. Okazuje się, że jest to łatwe i przyjemne. Moje hmm zostały zrobione za ciemne, "ale zemsta na osobie nie długo będzie wykonana :)" jeszcze tylko muszę ułożyć jakiś niecny plan haha...

Poniżej załączam pierwowzór i wykon na mnie :) 



Mam nadzieję, że się spodobają. Na zbliżeniu - kocham po prostu moje tęczówki ... Od zawsze na pytanie "co lubisz w sobie?" odpowiadałam moje oczy. ohhh...

Wrzucam inspiracje makijażowe ponieważ warto czasami coś pięknego wyczarować na swojej twarzy.

Zdjęcia oczywiście wykonał mój luby.  

Niedługo mam nadzieję, że do końca tygodnia zamieszczę zdjęcie w mojej nowej odsłonie ... inny kolor włosów. Kusi mnie rudo - czerwony. Pożyjemy zobaczymy co z tego wyjdzie. 



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -