Posted by : Unknown 25 lut 2013

Zauważyłam, że jakoś mam spore odstępy między postami. Muszę się poprawić. Oczywiście nie jakieś tam byle co, ale postaram się, aby było coś co jest istotne chociażby dla mnie :D
Nie mam może siły na robienie zdjęć nowych stylizacji,stanie przed sztalugą jakoś nie przekonuje. Dlatego postanowiłam podzielić się z wami rekomendacjami paru produktów, które są obecne w moim życiu i z ręką na sercu mogę polecić. Mam nadzieję, że niektóre rekomendacje wam się przydadzą. 
Na sam początek pójdzie mój ulubiony produkt:


Balsam do ust Tisane.


Skład: Cera alba, Olea Europea oil, Petrolatum, Ricinus communis oil, Isopropyl Mirystate, Honey, Echinacea purpurea & Melissa officinalis & Silybum Marianum Extract, Aqua, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Propylene glycol, Cholesterol, Tocopheryl acetate, Ethyl Vanillin


Opis na opakowaniu:

Balsam wygładza, nawilża, odżywia, regeneruje szorstkie, spierzchnięte usta. Chroni przed niekorzystnym działaniem mrozu, wiatru, słońca, deszczu.


firma: Herba Studiomasa 4,9g
cena ok. 7 zł











Mój opis:

Uwielbiam go, jeśli zapomnę nazwy w aptece od razu na hasło balsam do ust z różową nakrętką wiedzą o co chodzi (na zdjęciach jakaś czerwona wyszła) :)
Jak choruję od razu widać to u mnie na ustach tzw. zimno. Balsam świetnie sobie radzi z takimi niespodziankami. Drugi dzień smarowania i już prawie nie widać. 
Tzw. zajady żaden problem też wyleczy. Suche usta super nawilża. 
Wszystko co jest napisane na opakowaniu w moim przypadku się sprawdza.


Dla mnie jedynie mały minus (0,5) forma w jakiej jest - mały słoiczek. Odkąd udało mi się zapuścić długie paznokcie trudno się go nabiera. Nie zawsze mam pod ręką patyczki do uszu, czy jakiś mały pędzelek.


Moja ocena: 9,5 / 10


Produkt naprawdę godny polecenia. Mieliście kiedyś z nim do czynienia?

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -