Posted by : Unknown 28 lip 2013

Nowy dział w życiu i na blogu zacznę od rekomendacji farby Garnier Olia. 

Przed zakupem trochę poczytałam i były pochlebne opinie odnośnie tego produktu. Jako, że w Sochaczewie (w mieście gdzie teraz obecnie mieszkam) nie ma Hurtowni z artykułami fryzjerskimi (grrrrr) skusiłam się na ten produkt. 
Postawiłam, że przechodzę w blond. Dlatego stanęło na numerze 10.0 Bardzo jasny blond. Przeczytałam, że ta farba wychodzi o ton ciemniejszy plus miałam kolor powiedzmy w dziwnym odcieniu na głowie.  Dlatego sądziłam, że wyjdzie coś ciekawego.

Moja opinia:

Cena 15zł - ja kupowałam profesjonalną farbę z wodą za 25zł w Warszawie. 

Zapach na plus, ładny kwiatowy. Zgadza się z opakowaniem.
Czytelna ulotka, która pokazuje dwa warianty farbowania. 
Farby jest jak na moją długość włosów akurat. Gdyby było więcej nie zaszkodziłoby. Dla osób z dłuższymi włosami potrzebne są dwa opakowania.
Efekt tak jak się spodziewałam wyszedł ciemniejszy niż na opakowaniu. Czyli taki jaki chciałam w pierwszym etapie przechodzenia na blond. Czyli złocisty :) Na moich włosach wyszły naturalne refleksy plus końcówki mam jasne. Czyli efektu peruki nie mam. 
Jeśli się nastawiasz, że wyjdzie kolor jak na opakowaniu to nie z tą farbą. U mnie nie wyszło.
Jednak ładnie pokryła odrosty, które były już ciemne brązowe. Rudy, który miałam na włosach również został pokryty.
Aplikacja bez zastrzeżeń, nie spływa, ładnie się nakłada. 

Najbardziej w tej farbie podobał mi się dodatek tzn. Maska do włosów Jedwabista Miękkość i Blask. Na ten produkt jeśli jest dostępny oddzielnie na pewno się skuszę. Włosy były bardzo gładkie, nawilżone, nie elektryzowały się i nie plątały nawet po zastosowaniu suszarki. U mnie bardzo często powstaje tzw. siano.  


Jak wygląda produkt i mój kolor. 




Efekt - zdjęcie robione w domu, jak jest naturalne światło są sporo jaśniejsze, taki ładny złocisty blond. 
Będąc teraz częściej w Warszawie z racji pracy przejdę się po moją zaufaną profesjonalną farbę.



Może wy znacie jakieś dobre farby, godne polecenia? Jeśli tak napiszcie jakie z chęcią wypróbuję. Moje włosy bardzo szybko rosną, dlatego już niedługo kolejne farbowanie.  

{ 1 komentarze... read them below or add one }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -