Posted by : Unknown 18 wrz 2014


Moje włosy rosną w bardzo szybkim tempie, dlatego muszę przynajmniej raz na miesiąc zafarbować odrosty. Nadszedł ten czas i postanowiłam teraz pójść o parę tonów głębiej w blond. Stanęło na platynowym i bardzo mi przypadł on do gustu. Pasuje akurat do moich niebiesko-szarych tęczówek. Zobaczymy jak długo będzie tak ładnie wyglądał. 

Oprócz nowego koloru włosów, wrzucam zdjęcia w sukience firmy Lanti - http://www.lanti.pl/ w kolorze Ecru . Szukając swojej sukienki na ślub cywilny natknęłam się na tą firmę. Prezentowane przez nich rzeczy na ekranie komputera wydały się bardzo ciekawe, dlatego postanowiłam zaryzykować. Dodatkowo jest to Polska marka, co jest plusem.  Materiał ma bardzo ciekawą fakturę, wykonanie jest na najwyższym poziomie. Zamawiając w sklepie na pierwsze zakupy uzyskujemy rabat 20 zł, wysyłka bardzo szybka. Na stronie posiadają tabelę rozmiarów, która odzwierciedla rzeczywiste rozmiary ubrań. Dzisiaj dodatkowo otrzymałam mailing odnośnie nowej kolekcji i już widziałam parę ciekawych rzeczy do mojej szafy.  Dodatkowo na nogach mam buty z TK Maxx firmy G.H. Bass & Co, które są bardzo wygodne. 
  














{ 1 komentarze... read them below or add one }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -