Posted by : Unknown 3 sty 2015

Mamy już Nowy Rok. Dzisiaj króciutko, ale nie mniej ważnie. Gdyż piszę z życzeniami :)Chciałabym dodać takie krótkie, do zapewne już niejednych wysłuchanych/przeczytanych w tym roku. Ode siebie chcę dodać - aby wszystkie marzenia, plany spełniły się w 2015, aby każdy dzień był lepszy od poprzedniego

Grudzień dla mnie był bardzo pracowitym miesiącem. Mam nadzieję, że styczeń i kolejne miesiące też takie będą. Już niedługo zobaczycie nad czym tak ciężko pracowałam. Właśnie mała śpi, a ja działam dalej. 
Do wpisu załączam jedno najnowsze zdjęcie Klary zrobione przez tatusia. Już ma pół roku, ależ ten czas szybko leci. 
Do przeczytania niedługo ;)

  
















{ 2 komentarze... read them below or Comment }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -