Posted by : Unknown 4 sty 2015

Dzisiaj chciałabym wam pokazać manicure hybrydowy wykonany na sylwestra na moich paznokciach i u jednej klientki. Wybrałyśmy obydwie kolory brązowe, dlatego idealnie pasuję, aby je razem pokazać. Manicure jest wykonany produktami firmy Indigo. 

Właśnie nabyłam nowe kolorki (poniżej) oraz zakupiłam lepszą lampę. Coraz większy wybór kolorów jak na razie ok. 20. 
Jeśli ktoś chętny z Sochaczewa, okolic i Warszawy to zapraszam ;).




Osobiście nie mogłam się zdecydować na jeden kolor i mam trzy z delikatnymi kropeczkami.

Klientka natomiast chciała pozostać przy krótkich paznokciach i zdecydowała się na brązowe ombre. Na żywo wyglądał zdecydowanie lepiej. 





{ 2 komentarze... read them below or Comment }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -