Posted by : Unknown 10 sty 2015

Minął tydzień od mojej wzmianki na blogu odnośnie pracowitego miesiąca grudnia. Dzisiaj mogę już napisać czemuż taki był :). 

Mało osób wie, ale uwielbiam szyć na maszynie. Oddałam do naprawy piękne stare Łuczniki i w końcu mogłam poszaleć. Z tego szaleństwa narodził się pomysł na koce spersonalizowane. Pierwsze koce uszyłam jako prezent. Tak wieść się rozniosła. Pojawiły się pierwsze zamówienia i okazuje się, że moje koce, moja praca uszczęśliwia inne osoby. Dlatego właśnie założyłam sklep internetowy z nimi - couture.huuft.com, aby więcej osób miało do nich dostęp. Można pomyśleć, koc, taka prosta część wyposażenia mieszkania, a jednak. Czemu są one takie wyjątkowe? Ponieważ każdy koc jest inny. Z jednej strony znajduje się polar minky, który jest bardzo mięciutki, ciepły, do wyboru w kilkunastu kolorach. Po drugiej stronie i głównie o nią chodzi, jest materiał na którym może być wszystko. Jest to materiał drukowany według mojego projektu (po ustaleniu z zamawiającym jak ma wyglądać), bądź osoby która zamawia koc (wysyła gotowy projekt). Ostatnio miałam przyjemność szyć właśnie na Święta koce ze zdjęciami najbliższych osób. Pojedyncze zdjęcia oraz kompozycje.

Jeśli szukacie oryginalnego prezentu dla najbliższej osoby, albo dla siebie. Zapraszam ;) 

Materiał ze zdjęciem Klary przygotowany właśnie do szycia prezentu.

Minky dla jednego z klientów. 


Uszyty koc, kompozycja zdjęć w b/w. Według ustaleń.  



 A tak wygląda moja strona :) Serdecznie zapraszam.




 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -