Posted by : Unknown 1 lut 2015

W dniu wczorajszym udało mi się skończyć szycie spodenków dla Klary. Wykorzystałam do tego bawełniany pikowany materiał w kolorze różowego i turkusu. Bardzo fajnie ze sobą współgrają. 
Spodenki uszyłam z dłużą nogaweczką i ściągaczem na dole. W pasie jest wciągnięta gumka. Klara rośnie jak na drożdżach więc będzie miała je na dłuższą chwilę. 
Są to pierwsze portki jakie uszyłam i jestem bardzo zadowolona z efektu. Klara może w nich sobie wygodnie skakać, bawić się i co najważniejsze pamper się mieści. Jeszcze trochę materiału zostało jak by ktoś chciał podobne. Teraz planuję uszyć dla siebie, jednak w bardziej stonowanych kolorach :).

O to efekt mojej pracy:










{ 1 komentarze... read them below or add one }

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -