Posted by : Unknown 23 lut 2015

Ostatni post zamiesiłam miesiąc temu, przez ten czas sporo się działo. Wychowywanie dziecka jest głównym moim zajęciem. Chcę jej przeznaczać jak najwięcej czasu, patrzeć i pomagać w jej rozwoju. Każdy dzień odkrywa coś nowego. Jednego dnia zaczyna czworakować, a kolejnego już stara się wstawać przy meblach i chodzić przy nich. Jej zamiłowanie do różnych tekstur, faktur cały czasz mnie zadziwia. Jesteśmy cały czas na etapie wprowadzania różnych nowych smaków - wiem na pewno, że jest mięsożerna. 
Do tego w między czasie dużo szyję, już niebawem pokarzę kolejne efekty mojej pracy. Czy też robię pazurki kolejnym zadowolonym osobą. Dzisiaj przychodzę, właśnie z wariacją na temat kropek. Pracuję na lakierach firmy Indigo, które idealnie się sprawdzają. Na poniższych zdjęciach wykorzystałam kolory - Aquarius, Miss Universe oraz farbki akrylowe kolor czarny. 
Moje klientki mają specjalne woreczki z zestawem pilników, kostki oraz patyczków bambusowych. Po zajęciach między innymi z dermatologi oraz teoretycznej z kosmetyki, wiem jak istotne jest dbanie o zapewnienie takich rzeczy indywidualnie każdej klientce. Spryskanie ich specjalnym płyn moim zdaniem nic nie daje, a tak każda osoba ma swój spersonalizowany woreczek. 
Już za dwa tygodnie będą odbywać się Targi Kosmetyczne, bilet nabyty i jestem w trakcie robienia listy potrzebnych rzeczy już nie mogę się doczekać. Poniżej znajdziecie zdjęcia woreczka oraz pazurków, a ja wracam do maszyny do szycia, akurat mała ma drzemkę :).   












Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -