Posted by : Unknown 22 cze 2013

Jak jest strasznie gorąco... nad jakąś wodę przydało by się jechać. 

Wczoraj u was też była straszna ulewa z gradem? 


widok z jednego z moich okien


Co tam więcej u mnie :) Udało mi się wyciągnąć Jacka na zdjęcia w nowym miejscu zamieszkania, efekty zaraz będą niżej :). 

Chciałam napisać wcześniej, ale jak wiecie u mnie się dużo dzieje. Już jest 14 tyg 3dni :D W ciągu miesiąca waga o 4kg mniej spadła, uzależnienie od czereśni - straszne. 
Jestem w trakcie egzaminów jeszcze dwa i koniec.

Nie przedłużając, na sobie mam:

sukienka - HandM
Torebka - Pull and Bear
Butki - Marywilska (bardzo wygodne)
Lakier - różowy żarówiasty - Golden Rose










Zdjęcia oczywiście robił: 
Jacek Minoga zapraszam gorąco na jego Facebooka jak ktoś chętny realizuje też bardzo ciekawe sesje :D


lub




{ 5 komentarze... read them below or Comment }

  1. genialne jest jte zdjecie z okna,poprostu nie mogę się napatrzeć;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja mnie zdecydowanie mile u Ciebie zaskoczyła ;) postanowiłam więc nominować Cię do Liebster Award ;) Zapraszam http://justfreeyourstyle.blogspot.com/2013/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! widać, że w ciąży promieniejesz i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Megaaa paznokcie :))
    ZAPRASZAM do siebie:
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obserwację :) Odwdzięczę sie:));D

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Wszystko kręci się wokół mnie / Everything revolves around me - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -